Salon Kullanım Kuralları
1. Rezervasyonlar akademik toplantılarda organizasyon yetkilisi öğretim elemanının telefon ile veya bizzat iletişime geçerek, öğrenci kulüpleri etkinliklerinde ise kulüp adına işlemleri yürüteceği Kurumsal İletişim Uygulama ve Araştırma Merkezine bildirilen kulüp başkanları veya sorumluları tarafından (Kurumsal İletişim Merkezine bizzat gelerek ön rezervasyon salon tahsisi kağıdı alınarak şahsen yapılır.
2. Kurumsal İletişim Merkezine bağlı toplantı salonlarında teknik ve diğer malzeme hazırlığının uygun şekilde yapılabilmesi için faaliyetler hakkında yazılı onayın faaliyet tarihinden en geç on gün önce Kurumsal İletişim Merkezine bildirilmesi gerekmektedir.
3. Mesai saatleri dışında gerçekleşen faaliyetlerde görev alan personel için (17:00 sonrası, hafta sonu ve resmi tatillerde) ilgili salon görevlisiyle irtibata geçilerek, salonun bulunduğu Fakültenin idari yöneticisinin onay vermesi halinde tahsis yapılır.
ETKİNLİKLERLE İLGİLİ SALONLARIN KULLANIMI ŞARTLARI:
1. Rektörlük tarafından organize edilen etkinlikler için kullanım mümkündür
2. Akademik ve öğrenci etkinlikleri için aşağıda belirtilen özelliklere göre kullanım mümkündür:
a. Salonda gün boyu süren etkinlik yapılamaz. 17.00’dan sonraki etkinlikler salon görevlisinin onayı ile yapılabilir.
b. Salonda günün belirli bir saatini kapsayacak tea&talk, konuşma, anma gibi etkinlikler
yapmak mümkündür.
c. Salon hafta içi 08:00-17:00 arasında kullanılabilir.
3. Salonlar sadece akademik ve öğrenci etkinlikleri için kullanılabilir.
********************************
Belirtilen Koşullar
* Taşınabilen teknik ve diğer malzemeler Kurumsal İletişim Uygulama ve Araştırma Merkezi tarafından rezervasyonu yapılan toplantı salonlarında kullanılabilir.
* Taşınmaz teknik ve diğer malzemeler; toplantı salonlarında sabitlenmiş ses ve ışık sistemleri kurulu oldukları mekan dışında kullanılamaz.